środa, 5 czerwca 2013

Rozdział 3

Przypomnienie
Kupiliśmy i popędziliśmy do samochodu, po czym odjechaliśmy do domu.  ..
_________________
Postanowiliśmy całą drogę przegadać i bliżej się poznać. Opowiedziałam mu jaką mam sytuację i dlaczego tak właściwie się do nich wprowadzam. Nie ominęłam nawet nic o Mel. Powiedziałam mu wszystko jak leciało, jakbym znała go całe wieki. Zaufałam mu tak o! To u mnie nieczęsto się zdarza. Wiecie? On też mi bardzo dużo o sobie mówił. Niczego mam nadzieję, nie pominął. Czułam  się przy nim niesamowicie. Czułam, że mam przyjaciela, któremu wszystko mogę powiedzieć. 
-Ciekawe co teraz robi Melanie? - zapytał Lou. Czułam się źle..  Na samą myśl, że o  niej zapomniałam. Nie wiem dlaczego, byłam chyba bardzo przejęta.
-Na pewno, myśli sobie, że miała przyjaciółkę, która o niej zapomniała. - zasmuciłam się.
-Nie myśl tak. Mam pewien pomysł.
-Jaki? - powiedziałam z zainteresowaniem.
-Może by tak po nią zadzwonić, żeby i ona się do nas wprowadziła? - powiedział Lou z podnieceniem.
-No, coś ty. Nie odbiera ode mnie telefonów. - powiedziałam, a łza popłynęła po moim policzku. Na szczęście Pan Marchewa tego nie zauważył.
-No, a jakby po nią pojechać? - zaczynał fantazjować.
-No, nie wiem. Znam ją na pewno nie otworzy drzwi.
-No, to daj mi do niej numer.  Ode mnie odbierze.
-Skąd wiesz? Przecież Cię nie zn.. - nie dokończyłam , bo przypomniało mi się, że przecież siedzę z tym sławnym Louisem Tomlinsonem  tym,z One Direction. !
-Okej, okej. Wiem co miałaś na myśli. Ale no dawaj ten numer! - powiedział a ja wzięłam telefon mój i jego i spisałam szybciutko numer. Lou wziął i zaczął dzwonić. Dopiero teraz zorientowałam się, że jesteśmy już w "domu". Wysiadłam i powędrowałam do "naszego" domu. Wszedłam niepewnie, bo jeszcze tu nie byłam. Rozglądnęłam się i zobaczyłam całkiem przestronny przedpokój. Wyglądał niesamowicie. Beżowo- brązowe ściany dokładnie komponowały się z jasno zielonymi ramkami z zdjęciami. Zdjęcia były oczywiście chłopaków. Oglądałam wszystkie z zainteresowaniem. Ale na jednym się zatrzymałam. Patrzyłam  na nie i patrzyłam. Byłam na nim ja i Harry. Przytulał mnie i całował w czoło. W moim oku zakręciła się łezka. Nawet nie zauważyłam, że za mną ktoś stoi. Obróciłam się i ujrzałam chłopaka z ciemną karnacją.
-Cz Cześć. Jestem Rose Smith i .. -chłopak mi przerwał.
-Tak wiem kim jesteś i co będziesz tu robiła. Jestem Zayn i pomogę ci się zadomowić jak oczywiście chcesz, bo masz jeszcze do wyboru Niall'a, albo Liam'a, Harry'ego, no albo w najgorszym przypadku Lou. - powiedział  a ja się lekko zaśmiałam.
_______
Halo, halo, halo! To dopiero I część więc się nie martwcie, że taka krótka! Kocham Was i dziękuję, za komentarze! Patty

16 komentarzy:

  1. Boski rozdział tylko czemu taki krótki? ;D / Laura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, na prawdę Was przepraszam, ale nie miałam czasu na dłuższy. Wiecie ta nauka, jeszcze na koniec same sprawdziany i kartkówki. ;( / Patty.

      Usuń
  2. Pytanie do autora Patty : Czemu dodajesz takie krótkie rozdziały? Są boskie! / Julka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaję krótkie, bo nie mam czasu na dłuższe. Przepraszam. Dodam coś jutro.! ;* / Patty

      Usuń
  3. Kiedy next? / Lou

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Twoje opowiadanie! Kiedy next? Mam pytanie. Skąd Ty dziewczyny bierzesz na to wenę? To jest genialne! / Maura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ktoś je jeszcze czyta... Serio ostatnio było 200 wyświetleń a dzisiaj jest już 375! ;D Na prawdę się cieszę! /Patty

      Usuń
  5. Next! Next! Next! Szybko dawaj next!!!! / Marta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Cię dziewczyno! Dasz mi Twój numer telefonu? Jak widzę Directioner! Masz ładne zdj. profilowe. Poznajmy się bliżej. A co opowiadania to super! Dawaj mi kolejny rozdział! / Michał.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział :* pisz next !

    OdpowiedzUsuń
  8. Suuuper ! :* / Kingaa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuperrr !!!
    Napisz kolejne opowiadanie :D
    /Karola :D

    OdpowiedzUsuń