sobota, 8 czerwca 2013

oł Jee! ;D

.Sama nie mogę w to uwierzyć!  Dziś ( 08.06.2013r.)  o godzinie 19.28 było równo 400 wejść! Może to nie jest taka duża liczba, ale ja jestem tak szczęśliwa! ;DD  Dziękuję, Dziękuję, Dziękuję!   Przez ten weekend nie wiem czy coś dodam, ze względu na konkurs, na który nic nie umiem, ale .. Ale! To nie znaczy, że tu nie wchodzę! Nie mam czasu, by  dodać jakiś dłuższy rozdział, ale tu jestem. Przepraszam i pozdrawiam Oliwkę, która to czyta! ;DD  No, to pozdrowienia dla Oliwi i oczywiście dla Was. Mam prośbę. Komentujcie i spamujcie wszędzie gdzie się da linkiem do naszego bloga! Chcę mieć więcej komentarzy i wejść, bo one serio motywują do dalszej pracy! Dzisiaj to mnie zaskoczyło, wchodzę i 400 wejść! Bardzo dziękuję i komentujcie! Proszę Was bardzo,bardzo bardzoo........ Mocno! A w zamian za rozdział dodaję kilka moich "arcydziełek" ;DD
W zeszycie ;D No, co  religie bywają czasem nudne! ;D
 Na kartce ;)  Już wisi na ścianie ;) 

 Tu też na kartce ;) i też już wisi! ;D
 Tu trochę niewyraźne ;)  Ale to na kartce A3 więc, trochę takie jakieś ;D
A tu ja ;D  Z kartką i napisem " One Direction " ;D 
___________
To pozdrowionka i jeszcze raz przepraszam Was i Oliwię, bo ona też czeka na rozdział ;D  / ~Patty.

2 komentarze: