sobota, 1 czerwca 2013

Heroes!


Rose (Ros) Smith -16 lat
"Kiedy pomyślę, że nie mam już rodziców, serce pęka mi na milion różnych, malutkich kawałeczków. Dlaczego to akurat mnie musiało się przydarzyć, co?! A do tego nie mam kontaktu z bratem. Co z tego, że mam tak na prawdę wszytko jeśli nie mam rodziców? Może jestem za bardzo wrażliwa, nieśmiała? Taka już jestem, albo byłam. Teraz to wszytko mi już jedno. Zrobiłam się chamska i nie do poznania. Ale chyba takim trzeba być, skoro zostało się tu samym? "

 Meleanie (Mel) Bress -16 lat
"Myślę, że nikt z nas nie miał łatwo w życiu. Rose straciła rodziców a ja ? Ja po prostu ich nigdy nie miałam. Albo ciągle ich nie było bo pracowali, albo szli na ważne spotkania. Może dlatego zaprzyjaźniłam się z Ros.. Nie wiem. Obie , w tym samym czasie miałyśmy nie łatwo. Spotkałyśmy się przypadkiem i tak to się zaczęło. Mówią, że jestem za bardzo pyskata, ale mnie to nie rusza. Mówią, że za dużo mówię. Może. Ale trzeba być twardym, żeby iść przez te ścieżki naszego jakże trudnego i bezsensownego życia. " 


Harold (Harry) Styles - 18 lat
"Może i jestem sławny i w ogóle. Ale co z tego, jak moi rodzice nie żyją. Mam na prawdę wszytko. Sława, pieniądze i wielką karierę. Po tym wszystkim ma do mnie przyjechać moja siostra. Kurcze! Przecież ja nawet nie mam z nią żadnego kontaktu, nie wiem jak wygląda. Cały czas wychowywali ją moi to znaczy nasi dziadkowie. Przeważnie u nich cały czas była. Nie dogadywałem się z nią, w ogóle nie widywałem. Co będzie to będzie. Spróbuję, jej dać to czego nie miała w dzieciństwie."

Liam (Li) Payne - 19 lat
Chłopak Danielle Peazer.Uważany jest za ''tate'' zespołu bo jest najbardziej rozsądny i ustatkowany.
Louis (Lou) Tomlinson - 21 lat) 
Chłopak Eleanor Calder. Uważany jest za najśmieszniejszego z zespołu .Uwielbia marchewki i 
 szelki.
Niall (Nialler) Horan - 19 lat 
Znany jest z tego że jest wiecznie głodny i uśmiechnięty .Jakby było to legalne to ożeniłby się z jedzeniem. Tak na prawdę bardzo uroczy i troskliwy a za razem romantyczny chłopak.
Zayn Malik - 19 lat
Chłopak Perrie Edwards.Lubi się pośmiać i wygłupiać ale też ma parę tajemnic o których nikt nie wie. Bardzo troskliwy i niekiedy bardzo wkurzający. Ma "fioła" na punkcie swoich włosów. Uwielbia przeglądać się w lustrze.
____________________________________________________________
Mam nadzieję, że się podoba! Prolog dodam jutro albo jeszcze dzisiaj! <33 / ~Patty.

6 komentarzy:

  1. Nieźle się zaczyna :D Czyżby parring Harry i Rose ?
    Pani Malik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, niezupełnie. To rodzeństwo. Mówiłam, że opowiadanie nie będzie zgodne z prawdą..<333 Zapraszam do dalszego komentowania / ~Patty

      Usuń
  2. Super się zaczyna! // Mrs. Diall <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ouuu , fajnie się zaczyna. :) / Kinga . :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie, zaraz przeczytam natępne rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń