niedziela, 22 września 2013

Ważne!

Wpadłam na pomysł założenia głównym bohaterom Twitter'a. Założę konta dla Rosalie, Zayn'a, Liam'a, Louis'a, Harry'ego i Niall'a. Chcę aby prowadzili je nasi czytelnicy.
1.Potrzebuje kogoś do prowadzenia kont:
- Rosalie
- Liam'a
- Louis'a
- Niall'a
2. Ja będę odpowiedzialna za konto Zayn'a a moja siostra Harry'ego. Nie chodzi o dodawanie co chwile wpisów. Myślę o kilku wpisach na rozdział. Nie musicie pisać codziennie, wystarczy raz w tygodniu (sobota/niedziela bo wtedy ukazuje nowe rozdziały). WPISY PO POLSKU. Obowiązkowe dodawanie zdjęć:
np. konto Niall'a dodaje jakieś fotki Narry'ego i go tam oznacza, bohaterowie piszą do siebie. Jednak nie mogę wziąć pierwszej lepszej osoby.
3. W komentarzach piszcie czy się zgłaszacie i dane o sobie takie jak:
* imię/nick/jak mam się do was zwracać
* nick z twitter'a
* e-mail
4. Wymagania:
* odpowiedzialność
* regularność
* znajomość treści bloga
* danie follow: @Senseyka_
5. Jak to będzie wyglądać:
Gdy zostanie napisany komentarz odezwę się na maila i dam follow na twitter'ze. Będę obserwować wasze wpisy, czy są regularne, wasz styl pisania. W mailu zadam wam parę pytań.

Mam nadzieje, że będziecie chętni. NAZWY KONT PODAM GDY DOSTANĘ 4 ZGŁOSZENIA DO ICH PROWADZENIA!
------------------------------------
Edwards xx
Co do rozdziałów to jestem pozytywnie zaskoczona. W jeden dzień daliście pięć komentarzy co oznacza, że zaczynam pisać. Rozdział ukarze się w sobotę (tak będzie już do powrotu Patrycji). Mam nadzieje, że będziecie dalej komentować bo bez tego nie opłaca się pisać. Jeśli dobrze wam pójdzie to może będę podnosić próg komentarzowy z 5 np do 10 :) Buziaczki :***

3 komentarze:

  1. Mój twitter : @zachorska
    email : paulinazachorska@amorki.pl
    Masz się do mnie zwracać tak ja zawsze ^^
    Ja chciaałabym prowadzić tt Ross <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Twitter: @HiMarysia
    email :justyna_hliwa@tlen.pl
    najlepiej Niall'a twitter :D
    ej no, ja nie dodaje na ten mój twitter za dużo postów bo nie mam o czym ale chętnie poprowadze takiego blogowego :) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Do mnie zwracaj się Weronika , chyba że wolisz Wera :3
    Mój twitter: @Veraxpl
    E-mail: wpikul142@tlen.pl
    Mogłabym prowadzić twitter Liama?
    Ja tak jak koleżanka wyżej też nie piszę dużo na Twitterze, ponieważ nie mam o czym, ale jeśli miałabym prowadzić tak jak napisałaś to nie ma problemu.. Miałabym też o czym pisać i do kogo :) Więc jak najbardziej się zgłaszam :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń