poniedziałek, 14 października 2013

Drodzy Czytelnicy Zmiana Planów!

Drodzy Czytelnicy!

Udało mi się przekonać Patrycję do zmiany tematu kolejnego bloga pisanego przez nas.

Propozycją Patrycji był FanFiction o Louis'ie. Stwierdziłam jednak, że nie dam rady pisać czegoś w takim klimacie. Myślę, że jeszcze nie jestem tak rozwinięta humanistycznie aby w wieku czternastu lat pisać takiego typu opowiadanie.

Przekonałam ją, abyśmy zaczęły pisać inny rodzaj opowiadania. 
Wybrałam tytuł "Touched by an Angel" (mam nadzieje, że nie masz mi tego złe Patrycjo, że bez konsultacji z tobą)

A oto ogólna fabuła:

 "Śmierć nie jest w stanie przekreślić prawdziwej miłości. Rosalie Smith- trzydziestosiedmioletnia narzeczona zmarłego Zayn'a Malik'a- dobrze to wie. Dla niej czas się zatrzymał. Wciąż wygląda tak jak piętnaście lat temu. Dzień przed piętnastą rocznicą śmierci ukochanego Ross postanawia wyjawić siedemnastoletnim dzieciom całą prawdę o Zayn'ie która jak dotąd nie ujrzała światła dziennego. Gdy wieczorem chce pooglądać stare zdjęcia na strychu w kącie zauważa jakąś postać. Okazuje się ona ukochanym Rosalie w postaci anioła. Dziewczyna dowiaduje się co przez 15 lat robiła dusza Malik'a i spędza z nim czas. Musi pomóc mu ukończyć wędrówkę duszy i wejść przez bramy Niebios. Udaje jej się to zrobić w osiemnaste urodziny jej dzieci. Czy do wiecznego szczęścia będzie potrzebna interwencja magii? Czy Lucas i Alice będą gotowi stracić tak wiele dla "szczęścia"? Dowiecie się czytając!"

Prawdopodobnie założymy nowego bloga. O wszelkich informacjach z tym związanych będę informować na moim twitterze: @Senseyka_ 

Trzymajcie się kociaki :3

Edwards xx

1 komentarz:

  1. Myślę że Patrycja nie będzie miała tobie za zle .. Już niemoge sie doczekać. Wspaniały wstęp -prolog -
    Pozdrawiam x.x

    OdpowiedzUsuń